image
image
image
image
image
სიახლეები
ანბანთან დამშვიდობება  (რუსული ენა)   (III კლ)
სასწავლო წლის დასასრულს  III კლასმა წარმოადგინა შემაჯამებელი გაკვეთილი რუსულ ენაში - ანბანთან დამშვიდობება (მას.: მ. კორსაველი). მოსწავლეებმა წაიკითხეს ანბანთან დაკავშირებული ლექსები მათ ასევე დადგეს თოჯინური სპექტაკლი "Теремок", დასასრულს კი შეასრულეს სიმღერა მეგობრობაზე "От улыбки". სპექტაკლი გათამაშდა სკოლის ეზოში, რამაც თავისებური ხიბლი შესძინა ყოველივეს.
ჩვენ ვკითხულობთ „ვეფხისტყაოსანს“  (I-VI კლ)

2024 წლის 10 ივნისს, სკოლის დარბაზში სცენაზე წარსდგნენ მეტყველების წრის (მასწ.: მანანა თევზაძე) მოსწავლეები (მათი ნაწილი - 15 მოსწ.), რომლებმაც მათ მოსასმენად მოსულ  ახლობლებს, მეგობრებსა და სკოლის მასწავლებლებს, ხმამაღლა, გამოთქმით წაუკითხეს „ვეფხისტყაოსნის“ საწყისი სტროფები. მათ კითხვას მუსიკალური თანხლება არ ჰქონია. ტექსტთან მარტოდ დარჩენილებს თავი არ შეურცხვენიათ. პირიქით, საკმაოდ მობილიზებულად, ემოციურად დამუხტულებმა თავიანთი სათქმელი ხმამაღლა განაცხადეს: თუ რა მნიშვნელობა აქვს მათთვის „ვეფხისტყაოსანს“, რა ძალისხმევა დასჭირდათ მასზე მუშაობისას, როგორი შრომით შეიძლება საუკეთესო შედეგის მიღწევა.

საუკეთესო შედეგი ძალიან შორსაა, მაგრამ ის მცირედიც, რასაც მათ მიაღწიეს, ნამდვილად იმსახურებს შექებასა და მოწონებას. დამსწრე საზოგადოებამ - პედაგოგებმა, ადმინისტრაციამ ჯეროვნად შეაფასა მათი შრომა და სამომავლოდ წარმატება უსურვა, მით უფრო, რომ განზრახულია ქორეოგრაფთან ერთად ამ თემაზე მუშაობის გაგრძელება. 
მათემატიკა სცენაზე (V-VI კლ)

ღონისძიება სახელწოდებით-"მათემატიკა სცენაზე", მიზნად ისახავდა მოსწავლეთა დაინტერესებას მათემატიკით. ღონისძიებაზე წარმოდგენილი იყო .. "ოინები"-მათემატიკური გამოთვლებით ჩაფიქრებული რიცხვის გამოცნობა, ჯიბეში დამალული ნივთების ამოცნობა და .. ვფიქრობთ, ასეთი წარმოდგენებით ბავშვები სხვა კუთხით დაინახავენ მათემატიკას და ეს საგანი უფრო მიმზიდველი გახდება მათთვის. ასევე წარმოდგენილი იყო პიესა, სადაც მათემატიკის გაკვეთილის ინსცნირება მოხდა: მოსწავლეები ცდილობდნენ თავი მოეჩვენებინათ მასწავლებლისთვის, რომ მომზადებული ჰქონდათ გაკვეთილი, თუმცა ეს არ გამოუვიდათ. ბოლოს ერთ-ერთი მოსწავლე მათ დაარწმუნებს, რომ მათემატიკა ძალიან მნიშვნელოვანი საგანია და აუცილებელია სისტემატიური მუშაობა და მეცადინეობა.

პიესამ და ზოგადად ღონისძიებამ დიდი შთაბეჭდილება მოახდინა პატარა მაყურებლებზე (I, II, III  კლასები). პირველკლასელებმა უმალვე გამოთქვეს სურვილი ჩართულიყვნენ მათემატიკურ „ოინებში“ და დახმარება გაეწიათ მონაწილე მოსწავლეებისათვის.  

საჭიროა ყველა მოსწავლემ გაიაზროს, თუ რამდენად აუცილებელია მათემატიკის სწავლა და როგორ დაეხმარებათ მათ ეს ცოდნა არა მარტო სკოლაში, არამედ ყოველდღიურ ცხოვრებაშიც.
ქალთა მიმართ ძალადობა         (XI კლ)
XI  კლასის მოსწავლეებმა საგან სამოქალაქო განათლებაში (მასწ.: ანნა თევდორაშვილი) განახორციელეს პროექტი, რომელიც მიზნად ისახავდა ოჯახში ძალადობისა და ფემიციდის პრევენციას როლური თამაშის მეშვეობით ოსწავლეები შეეცადნენ, აემაღლებინათ საზოგადოებრივი ცნობიერება. რა ოჯახში ძალადობას!

საკონტაქტო ინფორმაცია

თბილისი, დიდი დიღომი, გიორგი ბრწყინვალეს 41ა
2 53 56 68; 2 53 56 69
599 71 10 40; 599 04 40 14
www.iveronischool.ge







Facebook

ღონისძიებები

სასკოლო პროექტის ფარგლებში - ესეების პრეზენტაცია

პროექტის ფარგლებში, ქართული ენისა და საზოგადოებრივი მეცნიერებების კათედრამ VIII-XII კლასების მოსწავლეებთან დაგეგმა ესეების პრეზენტაცია თემაზე „იზრუნე ჯანმრთელობაზე და გაიხანგრძლივე სიცოცხლე“.მოსწავლეებმა არჩევანი გაკეთეს ნარკომანიასთან დაკავშირებულ პრობლემაზე - სპორტი თუ ნარკოტიკები... ეს ის გზებია, რომლის არჩევანსაც აკეთებს ახალგაზრდობა... ორივე მათგანი ჯანმრთელობას უკავშირდება - პირველი მათგანი აკაჟებს ორგანიზმს, ხოლო მეორე - ყოველმხრივ ანგრევს მას!მოსწავლეებმა ნაშრომებში ნათლად წარმოაჩინეს  ნარკოტიკების მოხმარებასთან დაკავშირებული პრობლემები, მოიყვანეს რეალური მაგალითები, ისაუბრეს პრევენციის გზებზე და გამოთქვეს საკუთარი მოსაზრებები აღნიშნულ პრობლემასთან დაკავშირებით.

სასკოლო პროექტის ფარგლებში  (III კლ)

სასკოლო  ღონისძიების ფარგლებში სახელწოდებით - „იზრუნე ჯანმრთელობაზე და გაიხანგრძლივე სიცოცხლე“,   მე და საზოგადოებაში  III  კლასის  მოსწავლეებმა საგნის მასწავლებელთან ერთად (ე. ბუცხრიკიძე),  განვიხილეს   ჯანსაღი ცხოვრების  წესები, ისაუბრეს   მათი  დაცვის   მნიშვნელობაზე,  იხილეს ანიმაციური ფილმი “ჯანსაღი  ცხოვრების წესები“.  ამის  შემდეგ თითოეულმა   მათგანმა  ისაუბრა   როგორ ზრუნავს თავის  ჯანმრთელობაზე, სპორტის  რომელი სახეობით არის  დაკავებული, ან აპირებს  უახლოეს  მომავალში  დაკავდეს სპორტით, როგორი სახის  საკვების  ხშირად  მიღებას ერიდება და ა.შ.

ამასთან დაკავშირებით   მოსწავლეებმა  შექმნეს   პოსტერი, სადაც  მოუწოდებენ  თანატოლებს თუ  როგორ  უნდა  იზრუნონ საკუთარ  ჯანმრთელობაზე.