2022 წლის 29 აპრილს VI კლასმა წარმოადგინა პრეზენტაცია - „რენესანსიდან იმპრესიონიზმამდე“. ეს იყო კომლექსური შემაჯამებელი დავალება, რომელიც მოსწავლეებისაგან მოითხოვდა ორი მხატვრული მიმდინარეობის განხილვას:
1. აღორძინების პერიოდის ხელოვნება, რა პერიოდს მოიცავს ეს მიმდინარეობა, როდის და სად ჩამოყალიბდა. მისი მხატვრული მახასიათებლებით (ფორმა, ფერი, კომპოზიცია, პერსპექტივა, სივრცე ნახატში) და ამ ეპოქის მთავარი მახასიათებლით - ადამიანის, როგორც პიროვნების წინა ხაზზე წამოწევით.
2. იმპრესიონისტი და პოსტიმპრესიონისტი მხატვრების შემოქმედება. როდის და სად შეიქმნა იმპრესიონიზმი. ამ მიმდინარეობის ძირითადი მხატვრული მახასიათებლები( ფერი, ფორმა, კომპოზიცია ), რა ტექნიკური ხერხებით და როგორ ხატავდნენ ეს მხატვრები. რა როლი მიუძღვით მათ ხელოვნების შემდგომ განვითარებაში.
3. ამ ორი მიმდინარეობიდან, თითოეულმა მოსწავლემ ამოირჩია ერთი ხელოვანის ილუსტრაცია და დაახასიათა ხელოვნების ნიმუში ზემოთ მოყვანილი მახასიათებლების გათვალისწინებით. მოახდინა მათი მხატვრული ანალიზი. /მასწ.: ქ. თვაური/