ღონისძიებები და პროექტები
დასრულდა 2023-2024 სასწავლო წელი. სკოლამ თავისი საქმიანობა შეაჯამა 2024 წლის 20 ივნისის პედსაბჭოზე.
სასწავლო წლის ბოლოს, სკოლის პერსონალს ჩაუტარდა სწავლება უსაფრთხოებასთან დაკავშირებით. ტრენინგი ჩაატარა სკოლის უსაფრთხოების ოფიცერმა. მან ისაუბრა სხვადასხვა ფაქტორით გამოწვეული იმ მოსალოდნელი საფრთხეების შესახებ, რომელიც შესაძლოა დაემუქროს სკოლის შენობას და მასში მყოფ პირებს. ისაუბრა კონკრეტულ შემთხვევებში პრევენციის მიზნით ჩასატარებელი გადაუდებელი ქმედებების შესახებ.

მიმდინარე წლის 11 ივნის შედგა  ჩვენი სკოლის X ა კლასის მოსწავლეების ვიზიტი მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრის  STEAM კლუბ    „ჩხირკედელაში“,  რომელსაც ხელმძღვანელობ მასწავლებელთა სახლის საბუნებისმეტყველო ლაბორატორიის გამგე, ექსპერტი,  საქ.უნივერსტიტეტის მეცნიერებისა და ტექნოლოგიების ელექტრონიკის ლაბორატორიის IDEALAB -ის ხელმძღვანელი,  ბირთვული კვლევების ევროპული ორგანიზაციის (CERN) ATLAS- ის ექსპერიმენტის კოლაბორაციის წევრი, პროფესორი ნუგზარ მოსულიშვილი.
ბატონმა ნუგზარმა ისაუბრა STEAM განათლების მნივნელობაზე - მიმდინარე და მომავალი პროექტების შესახებ, თუ რაოდენ დიდია ციფრული ტექნოლოგიების ინოვაციების როლი, საქართველოში მეცნიერების, ტექნოლოგიების,  სოფლის მეურნეობისა და გარემოსდაცვითი პრობლემების მოგვარებაში. ციფრული ტექნოლოგიების გამოყენებაზე ფიზიკის კეთებით სწავლების პროცესში.
მოსწავლეები დიდი ინტერესით გაეცნენ მათი თანატოლების მიერ შექმნილ სხვადასხვა მოდელებს.  მონაწილეობა მიიღეს  აქტივობებში,  მათ ბ-ნ ნუგზარის მხარდაჭერით, კომპიუტერული პლატფორმა მიკროკონტროლერ Arduino- ს გამოყენებით, შექმნეს პროექტები, როგორიცაა, შუქნიშანი, ხმაზე მორეაგირე ნათურა, RGB ნათურის კონტროლი მექანიკურად და ავტომატურად.

დიდი მადლობა მასწავლებელთა სახლს,  - ნუგზარს საინტერესო, საქმიანი და მამოტივირებელი შეხვედრისთვის
25 მაისს III კლასის მოსწავლეთა მონაწილეობით ინგლისურ ენაზე ვიხილეთ სპექტაკლი „წითელქუდა“. იმისათვის, რომ როლი ყველასათვის საკმარისი ყოფილიყო, მასწავლებელმა, სცენარის ავტორმა ქ-ნმა მარიამ დარჩაშვილმა ზღაპარში პერსონაჟები დაამატა და ასე მივიღეთ ორი მთხრობელი, ორი მგელი, ორი მონადირე და სამი ყვავილი. პეპლის როლში მოგვევლინა I კლასის მოსწავლე ნატალი ყუფარაძე. მოსწავლეებმა გამოავლინეს ინგლისური ენის სათანადო ცოდნა და კარგი სამსახიობო უნარ-ჩვევები. სპექტაკლმა ყველასგან დიდი მოწონება დაიმსახურა  (რეჟისორი: მ. თევზაძე, მუს. გაფორმება: თ. დურგლიშვილი).
პროექტის მიზანი იყო ზეპირმეტყველების უნარის განვითარება, ბავშვები გაცნობოდნენ ქართველი პოეტებისა და კომპოზიტორების ლექსებსა და სიმღერებს და ემოციურად და ღრმად გადმოეცათ თავიანთი დამოკიდებულება წელიწადის ულამაზეს დროსთან - გაზაფხულთან, რაც ძალიან კარგად შეძლეს. მადლობა  ჩვენს პატარებს დღევანდელი დღისთვის, ასევე დიდი მადლობა მათ მშობლებს აქტიური მხარდაჭერისათვის.
სასწავლო წლის დასასრულს  III კლასმა წარმოადგინა შემაჯამებელი გაკვეთილი რუსულ ენაში - ანბანთან დამშვიდობება (მას.: მ. კორსაველი). მოსწავლეებმა წაიკითხეს ანბანთან დაკავშირებული ლექსები მათ ასევე დადგეს თოჯინური სპექტაკლი "Теремок", დასასრულს კი შეასრულეს სიმღერა მეგობრობაზე "От улыбки". სპექტაკლი გათამაშდა სკოლის ეზოში, რამაც თავისებური ხიბლი შესძინა ყოველივეს.

2024 წლის 10 ივნისს, სკოლის დარბაზში სცენაზე წარსდგნენ მეტყველების წრის (მასწ.: მანანა თევზაძე) მოსწავლეები (მათი ნაწილი - 15 მოსწ.), რომლებმაც მათ მოსასმენად მოსულ  ახლობლებს, მეგობრებსა და სკოლის მასწავლებლებს, ხმამაღლა, გამოთქმით წაუკითხეს „ვეფხისტყაოსნის“ საწყისი სტროფები. მათ კითხვას მუსიკალური თანხლება არ ჰქონია. ტექსტთან მარტოდ დარჩენილებს თავი არ შეურცხვენიათ. პირიქით, საკმაოდ მობილიზებულად, ემოციურად დამუხტულებმა თავიანთი სათქმელი ხმამაღლა განაცხადეს: თუ რა მნიშვნელობა აქვს მათთვის „ვეფხისტყაოსანს“, რა ძალისხმევა დასჭირდათ მასზე მუშაობისას, როგორი შრომით შეიძლება საუკეთესო შედეგის მიღწევა.

საუკეთესო შედეგი ძალიან შორსაა, მაგრამ ის მცირედიც, რასაც მათ მიაღწიეს, ნამდვილად იმსახურებს შექებასა და მოწონებას. დამსწრე საზოგადოებამ - პედაგოგებმა, ადმინისტრაციამ ჯეროვნად შეაფასა მათი შრომა და სამომავლოდ წარმატება უსურვა, მით უფრო, რომ განზრახულია ქორეოგრაფთან ერთად ამ თემაზე მუშაობის გაგრძელება. 

ღონისძიება სახელწოდებით-"მათემატიკა სცენაზე", მიზნად ისახავდა მოსწავლეთა დაინტერესებას მათემატიკით. ღონისძიებაზე წარმოდგენილი იყო .. "ოინები"-მათემატიკური გამოთვლებით ჩაფიქრებული რიცხვის გამოცნობა, ჯიბეში დამალული ნივთების ამოცნობა და .. ვფიქრობთ, ასეთი წარმოდგენებით ბავშვები სხვა კუთხით დაინახავენ მათემატიკას და ეს საგანი უფრო მიმზიდველი გახდება მათთვის. ასევე წარმოდგენილი იყო პიესა, სადაც მათემატიკის გაკვეთილის ინსცნირება მოხდა: მოსწავლეები ცდილობდნენ თავი მოეჩვენებინათ მასწავლებლისთვის, რომ მომზადებული ჰქონდათ გაკვეთილი, თუმცა ეს არ გამოუვიდათ. ბოლოს ერთ-ერთი მოსწავლე მათ დაარწმუნებს, რომ მათემატიკა ძალიან მნიშვნელოვანი საგანია და აუცილებელია სისტემატიური მუშაობა და მეცადინეობა.

პიესამ და ზოგადად ღონისძიებამ დიდი შთაბეჭდილება მოახდინა პატარა მაყურებლებზე (I, II, III  კლასები). პირველკლასელებმა უმალვე გამოთქვეს სურვილი ჩართულიყვნენ მათემატიკურ „ოინებში“ და დახმარება გაეწიათ მონაწილე მოსწავლეებისათვის.  

საჭიროა ყველა მოსწავლემ გაიაზროს, თუ რამდენად აუცილებელია მათემატიკის სწავლა და როგორ დაეხმარებათ მათ ეს ცოდნა არა მარტო სკოლაში, არამედ ყოველდღიურ ცხოვრებაშიც.
XI  კლასის მოსწავლეებმა საგან სამოქალაქო განათლებაში (მასწ.: ანნა თევდორაშვილი) განახორციელეს პროექტი, რომელიც მიზნად ისახავდა ოჯახში ძალადობისა და ფემიციდის პრევენციას როლური თამაშის მეშვეობით ოსწავლეები შეეცადნენ, აემაღლებინათ საზოგადოებრივი ცნობიერება. რა ოჯახში ძალადობას!
IV კლასის მოსწავლეებმა საინტერესო ღონისძიებით დაასრულეს ოთხწლედი: მათ შეაჯამეს განვლილი მასლა -  ის, რაც შეისწავლეს ამ წლების მანძილზე, გააერთიანეს სახელწოდების ქვეშ - „ფარნავაზიდან იაკობამდე...“ (დამრ.: ლალი ჯოხაძე).

Facebook