1) ჩინური გამრავლების წესი;
2) ინტეგრირებული თემა ხელოვნებასთან - ,,კუბიზმი და გეომეტრია".
3) მათემატიკა ვეფხისტყაოსანში.
(მასწ.: დ. დვალიშვილი)
სასკოლო პროექტის ფარგლებში, მოსწავლეებმა წარმოადგინეს პრეზენტაცია სახელწოდებით - "სიცოცხლისთვის აუცილებელი ქიმიური ელემეტები" (მასწ.: თ. ბაკაშვილი). მოსწავლეებმა თავად აიეჩიეს სხვადასხვა ქიმიური ელემენტები, რომლებიც მნიშვნელოვან როლს ასრულებენ ცოცხალი ორგანიზმის ფუნქციონირებაში. განხილული იყო როგორც მაკროელემენტები - ე.წ. ორგანოგენები, ასევე მიკრელემენტები, რომლებიც ორგანიზმს ძალიან მცირე დოზით ესაჭიროება. თუმცა ერთი რომელიმე მათგანის დეფიციტს შეუძლია ჯანმრთელობასთან დაკავშირებული სერიოზულიპრობლემები შეგვიქმნას. პროექტმა კიდევ ერთხელ დაანახა მოსწავლეებს, რომ ეს ელემენტები მხოლოდ ცხრილში არ არის და ისინი ჩვენი სხეულის, ენერგიის, ფიქრისა და სიცოცხლის ქვაკუთხედია.
X კლ - „ოქროს კვეთა მათემატიკაში, ლიტერატურაში, არქიტექტურაში, ხელოვნებაში, მუსიკაში, ადამიანის აგებულებაში, ბუნებაში.“
XI კლ - „არქიტექტურა და გეომეტრია“ და „ცნობილი არქიტექტორები“. პრეზენტაციები წარმოაჩენს მათემატიკის უწყვეტ კავშირს გარე სამყაროსთან - სადაც მათემატიკაა, იქ ყოველივე მოწესრიგებული და ჰარმონიულია.
(მასწ.: დ. დვალიშვილი)პროექტის ფარგლებში, ქართული ენისა და საზოგადოებრივი მეცნიერებების კათედრამ VIII-XII კლასების მოსწავლეებთან დაგეგმა ესეების პრეზენტაცია თემაზე „იზრუნე ჯანმრთელობაზე და გაიხანგრძლივე სიცოცხლე“.მოსწავლეებმა არჩევანი გაკეთეს ნარკომანიასთან დაკავშირებულ პრობლემაზე - სპორტი თუ ნარკოტიკები... ეს ის გზებია, რომლის არჩევანსაც აკეთებს ახალგაზრდობა... ორივე მათგანი ჯანმრთელობას უკავშირდება - პირველი მათგანი აკაჟებს ორგანიზმს, ხოლო მეორე - ყოველმხრივ ანგრევს მას!მოსწავლეებმა ნაშრომებში ნათლად წარმოაჩინეს ნარკოტიკების მოხმარებასთან დაკავშირებული პრობლემები, მოიყვანეს რეალური მაგალითები, ისაუბრეს პრევენციის გზებზე და გამოთქვეს საკუთარი მოსაზრებები აღნიშნულ პრობლემასთან დაკავშირებით.
სასკოლო ღონისძიების ფარგლებში სახელწოდებით - „იზრუნე ჯანმრთელობაზე და გაიხანგრძლივე სიცოცხლე“, მე და საზოგადოებაში III კლასის მოსწავლეებმა საგნის მასწავლებელთან ერთად (ე. ბუცხრიკიძე), განვიხილეს ჯანსაღი ცხოვრების წესები, ისაუბრეს მათი დაცვის მნიშვნელობაზე, იხილეს ანიმაციური ფილმი “ჯანსაღი ცხოვრების წესები“. ამის შემდეგ თითოეულმა მათგანმა ისაუბრა როგორ ზრუნავს თავის ჯანმრთელობაზე, სპორტის რომელი სახეობით არის დაკავებული, ან აპირებს უახლოეს მომავალში დაკავდეს სპორტით, როგორი სახის საკვების ხშირად მიღებას ერიდება და ა.შ.
ამასთან დაკავშირებით მოსწავლეებმა შექმნეს პოსტერი, სადაც მოუწოდებენ თანატოლებს თუ როგორ უნდა იზრუნონ საკუთარ ჯანმრთელობაზე.