image
image
image
image
image
სიახლეები
კომპლექსური  შემაჯამებელი დავალება  მუსიკაში  (VI კლ)

კომპლექსური შემაჯამებელი დავალება მუსიკაში VI კლასის მოსწავლეებმა წარმოადგინეს თემაზე - ხმოვანი კინო - მუსიკის როლი ხმოვან კინოში. დავალება ითვალისწინებდა მუსიკის შესაბამისობის დადგენას  უხმოდ ნანახი ფილმების ფრაგმენტებთან, პოსტერის შექმნას და პრეზენტაციას.

პირველ ეტაპზე მოსწავლეები გაეცვნენ კომპლექსური დავალების  არსსა  და პირობას; პრეზენტაციის მახასიათებლებს.  ხმოვან კინოსთან დაკავშირებული  წინარე ცოდნის

გააქტიურების შემდეგ,   მოსწავლეებმა იხილეს დოკუმენტური კადრები  ინგლისელი კინორეჟისორის - სერ ალფრედ  ჰიჩკოკის შესახებ  და გაეცვნენ  სასპენსის რაობას.

მეორე ეტაპზე მოსწავლეებმა რამდენჯერმე დაკვირვებით ნახეს ეპიზოდები ფილმებიდან - „ვერტიგო“   (რეჟისორი: ა. ჰიჩკოკი)   და „გაღმა ნაპირი“  (რეჟისორი: გ. ოვაშვილი) მუსიკალური ფონის გარეშე და მოისმინეს მუსიკალური ფრაგმენტები,  რასაც მოჰყვა მსჯელობა, განხილვა. ყურადღება გამახვილდა სამიზნე ცნებებსა და მკვიდრ წარმოდგენებზე. 

კომპლექსური დავალების ბოლო ეტაპზე  მოსწავლეებმა შექმნეს პოსტერები და პრეზენტაციით წარსდგნენ  კლასის წინაშე.  მოსწავლეებთა მუშაობა კომპლექსურ დავალებაზე მიმდინარეობდა დიდი დაკვირვებით, ყურადღება გამახვილდა ფილმის ნებისმიერ დეტალზე, მუსიკალური ენის ყველა ელემენტზე. ვფიქრობთ, ამგვარ დავალებებზე მუშაობა მართლაც რომ კომპლექსურად ავითარებს მოსწავლეთა აზროვნებას, ხედვას, ფანტაზიას, წერისა და მეტყველების კულტურას და ა.შ.

მოსწავლეთა თქმით, მათ არასოდეს  უნახავთ ფილმი ასე გააზრებულად, ნანახსა და მოსმენილს შორის პარალელისა და შესაბამისობის ძიებით.

კომპლექსურ დავალებებზე მუშაობა ხელს უწყობს მოსწავლეთა ჰარმონიულ განვითარებას და შედეგები თანდათანობით  უფრო თვალსაჩინო იქნება.
საგზაო ნიშნებისა და მოძრაობის უსაფრთხოების გაკვეთილზე  (XI კლ)
საგზაო ნიშნებისა და მოძრაობის უსაფრთხოების შესწავლას დიდი პასუხისმგებლობით ეკიდებიან ჩვენი მოსწავლეები (საგნის მასწავლებელი -  ალეკო ქვრივიშვილი). 
რატომ უნდა წავიკითხოთ ეს წიგნები...  (VII კლ)
2022 წლის 8 აპრილს წიგნის მოყვარულთა კლუბში   7 კლასის მოსწავლეებმა წარმოადგინეს პრეზენტაცია თემაზე - რატომ უნდა წავიკითხოთ ეს წიგნები...  (ხელმძღვანელი ქართული ენისა და ლიტერატურის მასწავლებელი ქ-ნი თინა ჩხეიძე). 
მოსწავლეთა გამოსვლას ყურადღებით უსმენდნენ მათი უმცროსი მეგობრები - III კლასის მოსწავლეები. თითოეულმა მათგანმა ისაუბრა იმ წიგნის შესახებ, რომელმაც მასზე დიდი შთაბეჭდილება მოახდინა და სურს თავისი მოსაზრებები სხვებსაც გაუზიაროს.

„ანა ფრანკის დღიური“, „უფლისწული და მათხოვარი“, „ბიძია თომას ქოხი“, „ჰელადოსი“, „არგონავტების მოგზაურობა კოლხეთში“ ...  

მოსწავლეებმა ზუსტად გადმოსცეს ავტორთა ჩანაფიქრი, თითოეული ნაწარმოების აზრის. ისაუბრეს იმის შესახებ  თუ რამ დააფიქრათ ისინი, რა განცდა დაეუფლათ, რა ისწავლეს, რა ემოციები აღეძრათ  კითხვის დროს...

მათი საუბარი იყო გულწრფელი. ისიც კი გაგვიმხილეს, რომ ზოგიერთ მათგანს კითხვისას თვალზე ცრემლიც კი მოსდგომია...

ბავშვებმა საპრეზენტაციო თემები თავისი ნახატებითაც გააფორმეს. ისე, როგორც შეძლეს... 

მადლობა ჩვენს მოსწავლეებს  იმ დადებითი ემოციებისათვის, რომელიც მათი მონათხრობით იქ მყოფთ დაგვეუფლა.

მადლობა  თინა მასწავლებელს, რომელმაც  ბავშვებში ლიტერატურისადმი სიყვარულის მარცვალი გააღვივა.
მთაწმინდის პანთეონში              (VI კლ)

„სამშობლო ჩემი გულის ფეთქვაა“  - ამ სახელწოდებით ჩაატარეს გაკვეთილი ქართულ ენასა და ლიტერატურაში VI კლასის მოსწავლეებმა  (მასწ.:  ირმა ალფაიძე).  ისინი ესტუმრნენ   მწერალთა და საზოგადო მოღვაწეთა მთაწმინდის პანთეონს.   პატივი მიაგეს   ჩვენი საამაყო მამულიშვილების საფლავებს.

 წაიკითხეს  ფრაგმენტები ილიას, აკაკის, გალაკტიონის, ნოდარ დუმბაძის,  ანა კალანდაძის, გიორგი ლეონიძის ნაწარმოებებიდან.  გაიხსენეს სხვადასხვა დროს შესწავლილი ლექსები და მოთხრობები...

გასვლით გაკვეთილს ესწრებოდნენ სკოლის დირექტორი ქ-ნი მარიამ დარჩაშვილი და პედაგოგ-ორგანიზატორი ქ-ნი  ლალი ლამბრიანიძე.

მოსწავლეები წარუშლელი  შთაბეჭდილებებით დაბრუნდნენ სკოლაში.
ბ უ ლ ი ნ გ ი                (V, VII, VIII, X კლ)

2022 წლის 08 აპრილს სამოქალაქო განათლების კლუბ „ივერონის“  წევრები  ბულინგის თემაზე სასაუბროდ შეიკრიბნენ. კლუბის ლიდერებმა ნინო შარაძემ, კატო მერკვილიშვილმა და ელენე სარაჯიშვილმა თანასკოლელებს გაუზიარეს თავიანთი გამოცდილება და შეხედულებები სხვადასხვა სახის პრობლემებთან  დაკავშირებით, რომლებიც არც თუ ისე იშვიათად გვხვდება მათ თანატოლებში. ხშირად, ერთი შეხედვით უწყინარი და  „მეგობრული“ ხუმრობა გადაიზრდება სერიოზულ  პრობლემად, რასაც ბულინგი ჰქვია.  საბოლოოდ კი გამოუსწორებელ შედეგს ვღებულობთ. მოსწავლეები საუბრობდნენ თუ როგორ უნდა მოიქცნენ კონკრეტულ შემთხვევებში, როგორ დააღწიონ თავი მსგავს შემთხვევებს, ან როგორ დაეხმარონ მსგავს სიტუაციაში აღმოჩენილ მეგობრებს. მათი საუბარი შეეხო ასევე კიბერ-ბულინგს, რასაც ასევე ხშირად აწყდებიან მათი თანატოლები. მოსწავლეებმა ერთმანეთ გაუზიარეს თავისი გამოცდილება თუ როგორ დაიცვან თავი არასასურველი კონტაქტებისა და მიმოწერებისაგან.

სამოქალაქო განათლების კლუბის შეხვედრას ესწრებოდნენ  კლუბის ხელმძღვანელი ქ-ნი ელისო ბუცხრიკიძე და დირექციის წარმომადგენლები.

საკონტაქტო ინფორმაცია

თბილისი, დიდი დიღომი, გიორგი ბრწყინვალეს 41ა
2 53 56 68; 2 53 56 69
599 71 10 40; 599 04 40 14
www.iveronischool.ge







Facebook

ღონისძიებები

დამშვიდობება IV კლასთან    (IV ლ)
დღეს სკოლაში გაიმართა IV კლასის მოსწავლეთ გამოსაშვები ღონისძიება, რომელიც სავსე იყო „სევდანარევი“ ღიმილით, მოგონებებით პირველი კლასიდან დღემდე, მადლიერებით მასწავლებლების, აღმზრდელისა და მშობლების მიმართ, ვინც ყოველ ნაბიჯზე მხარს უჭერდნენ სწავლის და მეგობრობის გზაზე. ღონისძიება სავსე იყო ლექსებით, სიმღერებით, ცეკვებით.
„ანბანთან დამშვიდობება!“

გაირბინა კიდევ ერთმა სასწავლო წელმა…

ჩვენმა პირველკლასელებმა მთელი წელი გულმოდგინედ იშრომეს კლასის დამრიგებელთან - ლალი ჯოხაძესთან, აღმზრდელებთან - ლამარა ჯიშკარიანთან და ნონა გოგუასთან ერთად.  დღეს კი ისინი არაჩვეულებრივად  წარსდგნენ მასწავლებლებისა და მშობლების შინაშე - საზეიმოდ გააცილეს ანბანი“!

ბედნიერ დასვენებას და ხალისიან დღეებს ვუსურვებთ ჩვენს პატარებს!

ინტეგრირებული ღონისძიება - ქართული და ისტორია     (XI კლ)

დამოუკიდებლობის დღისადმი მიძღვნილ ინტეგრირებულ ღონისძიებაზე: ,,ეღირსებაო ლუხუმსა ლაშარის გორზე შადგომა" (ქართული და ისტორია) XI კლასის მოსწავლეებმა წარადგინეს ვაჟა-ფშაველას ლირიკის ანთოლოგია; გუნდურად წაიკითხეს რამდენიმე ლექსი, ისტორიული ექსკურსის საშუალებით გაიხსენეს თავისუფლებისათვის ბრძოლის ეპიზოდები.

თავისუფლებისა და დამოუკიდებლობის მისაღწევად ქართველ ხალხს მრავალსაუკუნოვანი ბრძოლა დასჭირდა ხან იარაღით, ხან--კალმით. ბრძოლას კი, როგორც ჩანს., ყოველთვის ჰქონდა აზრი - დღეს ჩვენი ქვეყანა დამოუკიდებელია. მოკლე ისტორიული ექსკურსით მოსწავლეებმა ქრონოლოგიურად წარმოადგინეს თავისუფლებისათვის ბრძოლის ეპიზოდები (მასწ.-ები: ე. კაციტაძე და ი. გარსენიშვილი)