image
image
image
image
image
სიახლეები
გარემოზე ზრუნვა   (VII კლ)

ბუნების ჭეშმარიტი დამცველი ის არის, ვინც ხვდება, რომ ეს ქვეყანა მამებმა კი არ გადმოგვცეს, არამედ შვილთაგან გვაქვს ნათხოვარი - ჯონ ოდომონი.

 რატომ უნდა იზრუნო გარემოზე? გარემოზე ზრუნვა ნიშნავს თუ არა ქვეყნის კეთილდღეობაზე ზრუნვას? რატომ აქვს თითოეული მოქალაქის პასუხისმგებლობას არსებითი მნიშვნელობა გარემოს დაცვის საკითხებში და როგორ შეიძლება მეც შევიტანო წვლილი მათ გადაწყვეტაში? როგორ შეიძლება ნარჩენების სწორად მართვამ ხელი შეუწყოს ეკოლოგიური პრობლემების მოგვარება?

ამ და სხვა მნიშვნელოვან კითხვებზე გასცეს პასუხი მე-7 კლასის მოსწავლეებმა ანიმაციური ფილმების - „ნარჩენების მართვა" და მწარმოებლის გაფართოებული პასუხისმგებლობა" -ერთობლივად ნახვის შემდეგ.  /მოქალაქეობა  -  ე. ბუცხრიკიძე/
პლასტმასის გამოყენება   (X კლ)

2022 წლის 19 აპრილს, სასკოლო პროექტის ფარგლებში X კლასის მოსწავლეებმა ბიოლოგიაში წარმოადგინეს საინტერესო პრეზენტაცია თემაზე „პლასტმასის ნარჩენები“. მათ დაწვრილებით ისაუბრეს იმ პრობლემებზე, რომელიც გამოწვეულია პლასტმასის ნივთების მოხმარებითა და შემდგომ ამ ნივთების უკონტროლო გადაყრით. ამის შედეგად ბინძურდება წყალი, ხმელეთი, ჰაერი... საბოლოოდ კი მივდივართ ურთულეს ეკოლოგიურ პრობლემებთან, რაც თავს შეგვახსენებს საკმაოდ ახლო მომავალში. 

პრეზენტაციამ კიდევ ერთხელ დააფიქრა ჩვენი მოსწავლეები იმაზე, რომ ყველა ჩვენგანის ვალია, რომ სწორედ დღეს ვიზრუნოთ ამ საკითხებზე და  გადავდგათ რეალური ნაბიჯები პრობლემის შესაჩერებლად.

/ბიოლოგია  -  მასწ.: ა. მელისკაური/

მდგრადი განვითარების 17 მიზანი  (IX კლ)
გლობალურ გამოწვევებთან გასამკლავებლად 2000 წელს, გაეროს წევრი 193 ქვეყნის გადაწყვეტილებით, განისაზღვრა ათასწლეულის განვითარების მიზნები, რომელიც 2015 წელს უნდა ყოფილიყო მიღწეული. ამ ციკლის დასრულების შემდეგ მსოფლიო ახალ დღისწესრიგზე გადაერთო, 2015 წელს მსოფლიოს სახელმწიფოთა ლიდერები 17 მიზანზე შეთანხმდნენ, რომლებსაც 2030 წლისთვის უნდა მივაღწიოთ. ამ მიზნების მიღწევაში მონაწილეობენ ქვეყნების: ცენტრელური ხელისუფლების, ადგილობრივი თვითმმართველობის ორგანოები, საერთაშორისო ინსტიტუტები, სამოქალაქო საზოგადოება და ბიზნესი. /მოქალაქეობა  -  ე. ბუცხრიკიძე/
„ეკოლოგიური პრობლემები ჩვენს ქალაქში“   (VII კლ)

სასკოლო პროექტის ფარგლებში  VII კლასმა რუსულ ენაში წარმოადგინა  პროექტი  სახელწოდებით - „ეკოლიგიური პრობლემები ჩვენ ქალაქში." მათ გაგვაცნეს სტატისტიკური მონაცემები, ისაუბრეს ეკოლოგიური პრობლემებით გამოწვეულ ადამიანთა წუხილზე.  შეადგინეს დიაგრამა, რომელიც გამოხატავს   ჟანგბადის და ოზონის პროცენტულ რაოდენობას ატმოსფეროში. მოიძიეს ინფორმაცია გლობალური დათბობის შესახებ. პროექტს ჰქონდა შემეცნებითი ხასიათი - მოსწავლეებმა გაიღრმავეს ცოდნა ჩვენს პლანეტასთან დაკავშირებულ პრობლემებთან. ვფიქრობთ, მიღებული ინფორმაცია მათ დაეხმარებათ უკეთ გაიაზრონ, თუ რამდენად მნიშვნელოვანია დღეს გარემოზე ზრუნვა...  რა შეიძლება მოჰყვეს გარემოს დაბინძურებას...  რა უნდა გაკეთდეს იმისათვის, რომ მოხდეს პრობლემის თანდათანობით დაძლევა. /ინტეგრირებული: რუსული ენა - მ. კორსაველი და მათემატიკა - ც. სოხაძე/

ყველას პრობლემა, ვინც დედამიწაზე ცხოვრობს...  (IX კლ)

2022 წლის 18 აპრილს სასკოლო პროექტის  ფარგლებში -„ეკოლოგიური პრობლემები“ -  IX კლასმა რუსულ ენაში განიხილა თემა სახელწოდებით:  ყველას პრობლემა, ვინც დედამიწაზე ცხოვრობს...“. მოსწავლეებმა ისაუბრეს  ეკოლოგიურ პრობლემებზე, მათ შედეგებსა და გადაჭრის გზებზე. პროექტი იყო შემეცნებითი ხასიათის, რამაც ბავშვებს საშუალება მისცა უფრო მეტი გაეგოთ  ჩვენი პლანეტასა და მის პრობლემების შესახებ. მოსწავლეები წარმატებით გაუმკლავდნენ ამ გამოწვევას. ეკოლოგიურ პრობლემებთან დაკავშირებით შეიძინეს დიდი ცოდნა. მათ კარგად აქვთ გათავისებული, რომ ეს პრობლემა, დედამიწაზე მცხოვრები ყველა ადამიანის, ყველა ჩვენთაგანის პრობლემაა.

ვფიქრობთ, რომ მიღებული ინფორმაცია ბავშვებს დაეხმარებათ გაიაზრონ, რამდენად მნიშვნელოვანია დღეს გარემოზე ზრუნვა. /რუსული ენა -  მასწ.: ნ. ჭუბაბრია/

საკონტაქტო ინფორმაცია

თბილისი, დიდი დიღომი, გიორგი ბრწყინვალეს 41ა
2 53 56 68; 2 53 56 69
599 71 10 40; 599 04 40 14
www.iveronischool.ge







Facebook

ღონისძიებები

დამშვიდობება IV კლასთან    (IV ლ)
დღეს სკოლაში გაიმართა IV კლასის მოსწავლეთ გამოსაშვები ღონისძიება, რომელიც სავსე იყო „სევდანარევი“ ღიმილით, მოგონებებით პირველი კლასიდან დღემდე, მადლიერებით მასწავლებლების, აღმზრდელისა და მშობლების მიმართ, ვინც ყოველ ნაბიჯზე მხარს უჭერდნენ სწავლის და მეგობრობის გზაზე. ღონისძიება სავსე იყო ლექსებით, სიმღერებით, ცეკვებით.
„ანბანთან დამშვიდობება!“

გაირბინა კიდევ ერთმა სასწავლო წელმა…

ჩვენმა პირველკლასელებმა მთელი წელი გულმოდგინედ იშრომეს კლასის დამრიგებელთან - ლალი ჯოხაძესთან, აღმზრდელებთან - ლამარა ჯიშკარიანთან და ნონა გოგუასთან ერთად.  დღეს კი ისინი არაჩვეულებრივად  წარსდგნენ მასწავლებლებისა და მშობლების შინაშე - საზეიმოდ გააცილეს ანბანი“!

ბედნიერ დასვენებას და ხალისიან დღეებს ვუსურვებთ ჩვენს პატარებს!

ინტეგრირებული ღონისძიება - ქართული და ისტორია     (XI კლ)

დამოუკიდებლობის დღისადმი მიძღვნილ ინტეგრირებულ ღონისძიებაზე: ,,ეღირსებაო ლუხუმსა ლაშარის გორზე შადგომა" (ქართული და ისტორია) XI კლასის მოსწავლეებმა წარადგინეს ვაჟა-ფშაველას ლირიკის ანთოლოგია; გუნდურად წაიკითხეს რამდენიმე ლექსი, ისტორიული ექსკურსის საშუალებით გაიხსენეს თავისუფლებისათვის ბრძოლის ეპიზოდები.

თავისუფლებისა და დამოუკიდებლობის მისაღწევად ქართველ ხალხს მრავალსაუკუნოვანი ბრძოლა დასჭირდა ხან იარაღით, ხან--კალმით. ბრძოლას კი, როგორც ჩანს., ყოველთვის ჰქონდა აზრი - დღეს ჩვენი ქვეყანა დამოუკიდებელია. მოკლე ისტორიული ექსკურსით მოსწავლეებმა ქრონოლოგიურად წარმოადგინეს თავისუფლებისათვის ბრძოლის ეპიზოდები (მასწ.-ები: ე. კაციტაძე და ი. გარსენიშვილი)