image
image
image
image
image
სიახლეები
პლასტმასის გამოყენება   (X კლ)

2022 წლის 19 აპრილს, სასკოლო პროექტის ფარგლებში X კლასის მოსწავლეებმა ბიოლოგიაში წარმოადგინეს საინტერესო პრეზენტაცია თემაზე „პლასტმასის ნარჩენები“. მათ დაწვრილებით ისაუბრეს იმ პრობლემებზე, რომელიც გამოწვეულია პლასტმასის ნივთების მოხმარებითა და შემდგომ ამ ნივთების უკონტროლო გადაყრით. ამის შედეგად ბინძურდება წყალი, ხმელეთი, ჰაერი... საბოლოოდ კი მივდივართ ურთულეს ეკოლოგიურ პრობლემებთან, რაც თავს შეგვახსენებს საკმაოდ ახლო მომავალში. 

პრეზენტაციამ კიდევ ერთხელ დააფიქრა ჩვენი მოსწავლეები იმაზე, რომ ყველა ჩვენგანის ვალია, რომ სწორედ დღეს ვიზრუნოთ ამ საკითხებზე და  გადავდგათ რეალური ნაბიჯები პრობლემის შესაჩერებლად.

/ბიოლოგია  -  მასწ.: ა. მელისკაური/

მდგრადი განვითარების 17 მიზანი  (IX კლ)
გლობალურ გამოწვევებთან გასამკლავებლად 2000 წელს, გაეროს წევრი 193 ქვეყნის გადაწყვეტილებით, განისაზღვრა ათასწლეულის განვითარების მიზნები, რომელიც 2015 წელს უნდა ყოფილიყო მიღწეული. ამ ციკლის დასრულების შემდეგ მსოფლიო ახალ დღისწესრიგზე გადაერთო, 2015 წელს მსოფლიოს სახელმწიფოთა ლიდერები 17 მიზანზე შეთანხმდნენ, რომლებსაც 2030 წლისთვის უნდა მივაღწიოთ. ამ მიზნების მიღწევაში მონაწილეობენ ქვეყნების: ცენტრელური ხელისუფლების, ადგილობრივი თვითმმართველობის ორგანოები, საერთაშორისო ინსტიტუტები, სამოქალაქო საზოგადოება და ბიზნესი. /მოქალაქეობა  -  ე. ბუცხრიკიძე/
„ეკოლოგიური პრობლემები ჩვენს ქალაქში“   (VII კლ)

სასკოლო პროექტის ფარგლებში  VII კლასმა რუსულ ენაში წარმოადგინა  პროექტი  სახელწოდებით - „ეკოლიგიური პრობლემები ჩვენ ქალაქში." მათ გაგვაცნეს სტატისტიკური მონაცემები, ისაუბრეს ეკოლოგიური პრობლემებით გამოწვეულ ადამიანთა წუხილზე.  შეადგინეს დიაგრამა, რომელიც გამოხატავს   ჟანგბადის და ოზონის პროცენტულ რაოდენობას ატმოსფეროში. მოიძიეს ინფორმაცია გლობალური დათბობის შესახებ. პროექტს ჰქონდა შემეცნებითი ხასიათი - მოსწავლეებმა გაიღრმავეს ცოდნა ჩვენს პლანეტასთან დაკავშირებულ პრობლემებთან. ვფიქრობთ, მიღებული ინფორმაცია მათ დაეხმარებათ უკეთ გაიაზრონ, თუ რამდენად მნიშვნელოვანია დღეს გარემოზე ზრუნვა...  რა შეიძლება მოჰყვეს გარემოს დაბინძურებას...  რა უნდა გაკეთდეს იმისათვის, რომ მოხდეს პრობლემის თანდათანობით დაძლევა. /ინტეგრირებული: რუსული ენა - მ. კორსაველი და მათემატიკა - ც. სოხაძე/

ყველას პრობლემა, ვინც დედამიწაზე ცხოვრობს...  (IX კლ)

2022 წლის 18 აპრილს სასკოლო პროექტის  ფარგლებში -„ეკოლოგიური პრობლემები“ -  IX კლასმა რუსულ ენაში განიხილა თემა სახელწოდებით:  ყველას პრობლემა, ვინც დედამიწაზე ცხოვრობს...“. მოსწავლეებმა ისაუბრეს  ეკოლოგიურ პრობლემებზე, მათ შედეგებსა და გადაჭრის გზებზე. პროექტი იყო შემეცნებითი ხასიათის, რამაც ბავშვებს საშუალება მისცა უფრო მეტი გაეგოთ  ჩვენი პლანეტასა და მის პრობლემების შესახებ. მოსწავლეები წარმატებით გაუმკლავდნენ ამ გამოწვევას. ეკოლოგიურ პრობლემებთან დაკავშირებით შეიძინეს დიდი ცოდნა. მათ კარგად აქვთ გათავისებული, რომ ეს პრობლემა, დედამიწაზე მცხოვრები ყველა ადამიანის, ყველა ჩვენთაგანის პრობლემაა.

ვფიქრობთ, რომ მიღებული ინფორმაცია ბავშვებს დაეხმარებათ გაიაზრონ, რამდენად მნიშვნელოვანია დღეს გარემოზე ზრუნვა. /რუსული ენა -  მასწ.: ნ. ჭუბაბრია/

ყველას პრობლემა, ვინც დედამიწაზე ცხოვრობს...  (IX კლ)

2022 წლის 18 აპრილს სასკოლო პროექტის  ფარგლებში -„ეკოლოგიური პრობლემები“ -  IX კლასმა რუსულ ენაში განიხილა თემა სახელწოდებით:  ყველას პრობლემა, ვინც დედამიწაზე ცხოვრობს...“. მოსწავლეებმა ისაუბრეს  ეკოლოგიურ პრობლემებზე, მათ შედეგებსა და გადაჭრის გზებზე. პროექტი იყო შემეცნებითი ხასიათის, რამაც ბავშვებს საშუალება მისცა უფრო მეტი გაეგოთ  ჩვენი პლანეტასა და მის პრობლემების შესახებ. მოსწავლეები წარმატებით გაუმკლავდნენ ამ გამოწვევას. ეკოლოგიურ პრობლემებთან დაკავშირებით შეიძინეს დიდი ცოდნა. მათ კარგად აქვთ გათავისებული, რომ ეს პრობლემა, დედამიწაზე მცხოვრები ყველა ადამიანის, ყველა ჩვენთაგანის პრობლემაა.

ვფიქრობთ, რომ მიღებული ინფორმაცია ბავშვებს დაეხმარებათ გაიაზრონ, რამდენად მნიშვნელოვანია დღეს გარემოზე ზრუნვა. /რუსული ენა -  მასწ.: ნ. ჭუბაბრია/

საკონტაქტო ინფორმაცია

თბილისი, დიდი დიღომი, გიორგი ბრწყინვალეს 41ა
2 53 56 68; 2 53 56 69
599 71 10 40; 599 04 40 14
www.iveronischool.ge







Facebook

ღონისძიებები

მათემატიკა  (VIII ლ)

პრეზენტაცია თემაზე ,,სიმეტრია ჩვენს გარშემო“  (მასწ.: დინარა დვალიშვილი)

მოსწავლეებმა წარმოადგინეს ღერძული და ცენტრული სიმეტრია  საკოორდინატო სიბრტყეში, ბრტყელ  ფიგურებში: წრფე, მონაკვეთი, წრე, კვადრატი, მართკუთხედი, რომბი, წესიერი მრავალკუთხედები და ა. შ.

შეძლეს საინტერესოდ წარმოეჩინათ სიმეტრია არქიტექტურაში, ლოგოებში,  სახელმწიფო დროშებში, ფერწერაში, მცენარეებში, სიტყვებში, მრავალნიშნა რიცხვების ნამრავლში, საყოფაცხოვრებო საგნებში, ადამიანის აგებულებაში, ცოცხალ ორგანიზმებში და ა. შ.

კვირეულის დასასრული
იაკობ გოგებაშვილის კვირეულის დასასრულს, დაწყებითი კლასების IV კლასის მოსწავლეებს გადაეცათ სიგელები აქტიური ჩართულობისა და მრავალფეროვანი შემოქმედებითი აქტივობების ჩვენებისათვის (მასწ.: ლია კუკავა)
ი. გოგებაშვილის კვირეულისადმი მიძღვნილი აქტივობა   (3 და 1 კლ)

მესამე კლასის მოსწავლეებმა პირველკლასელებისათვის იაკობ გოგებაშვილის იუბილესთან დაკავშირებით ძალიან საინტერესო და სასიამოვნო შეხვედრა მოაწყვეს. წაუკითხეს პატარა მოთხრობები, გააცნეს მწერლის ბიოგრაფია, გაითამაშეს ზოგიერთი ეპიზოდები, მიუსადაგეს ანდაზები, აუხსნეს გაუგებარი სიტყვები, ერთად უმღერეს ანბანს. მოსწავლეებმა თავი წარმოაჩინეს როგორც უფროსი მეგობრები და მასწავლებლები.  ეს აქტივობა დაეხმარებათ მათ ლიდერობის, კომუნიკაციის და პატარებზე ზრუნვის განვითარებაში, მადლობა ყველა მოსწავლეს.

პირველკლასელებისთვის ეს აქტივობა დარჩება, როგორც პირველი სასიამოვნო შეხვედრა ქართულ ლიტერატურასთან (მასწ.: მარიამ კუბლაშვილი)