სასწავლო ფოტოები
V კლასის მოსწავლეებმა წარმოადგინეს პრეზენტაცია, რომელიც მოითხოვდა მიწის ნაკვეთის დაგეგმარებას, სიბრტყითი და სივრცითი გეომეტრიული ფიგურების გამოყენებით, მათი მახასიათებლების აღწერას, პერიმეტრისა და ფართობისა გამოთვლას.   /მასწ.: ნატო შაროვი/
2022 წლის 08  ივნისს სკოლის ბიბლიოთეკაში შეიკრიბნენ წიგნისმოყვარულთა კლუბის ნორჩი წევრები - II და  IV კლასების მოსწავლეები.   შეკრებას ხელმძღვანელობდა სკოლის სასწავლო ნაწილის გამგე ქ-ნი მარინა ბექურიძე. მათ ისაუბრეს ქართულ ხალხურ ზღაპრებსა და საბავშვო ლიტერატურაზე, დაასახელა მათთვის საყვარელი ზღაპრები. შემდეგ კი წაიკითხეს ქართული ხალხური ზღაპრები - „გვრიტი“ და  „ჭინჭრაქა“.
2022 წლის 06 ივნისს გეოგრაფიის გაკვეთილზე ჩატარდა ვიქტორინა, რომლის მიზანიც იყო  განვლილი მასალის თავმოყრა. ამ აქტივობით  შეჯამდა მოსწავლეთა ცოდნა კონტინენტების შესახებ. მოსწავლეებმა გამოავლინეს საკითხის სიღრმისეული  ცოდნა. დაძაბული პაექრობის შემდეგ, კი დაწინაურდა და გამარჯვებულად დასახელდა ერთ-ერთი გუნდი.  /მასწ.: ელისო ბუცხრიკიძე/
VIII კლასში სამოქალაქო განათლების გაკვეთილზე მოსწავლეებმა განიხილეს და იმსჯელეს თემაზე როგორია მოსწავლეთა მონაწილეობის ფორმები თვითმმართველობაში" /მასწ.: ელისო ბუცხრიკიძე/
2022 წლის 31 მაისს X კლასში სამოქალაქო განათლების გაკვეთილზე ჩატარდა დისკუსია თემაზე როგორ გვესმის თავისუფლება" /მასწ.: ელისო ბუცხრიკიძე/

VII კლასმა წარმოადგინა პროექტი ინგლისურ ენაში თემაზე: „მსოფლიო დღეს და ხვალ“.  პრეზენტაციისას მოსწავლეებმა ისაუბრეს, თუ რამდენად მნიშვნელოვანია ადამიანის არსებობისთვის ისეთი გარემო, სადაც იქნება სუფთა ჰაერი, წყალი და ჯანსაღი კლიმატი. მათი აზრით, ყველაზე კარგი ფაქტორი, რაც ეკოლოგიური პრობლემების მოგვარებისთვის შეიძლება იყოს, არის ადამიანების პასუხისმგებლობა კლიმატის ცვლილებაზე. მათ გაანალიზეს, რომ ბუნებასთან მიმართებაში ყოველი არასწორი ქმედება დააზარალებს იმ გარემოს, რომელშიც თვითონ ცხოვრობენ და ასე აუცილებელია მათთვის. პროექტზე მუშაობამ ხელი შეუწყო მოსწავლეებში შემოქმედებითი უნარების განვითარებას და დამოუკიდებელი მუშაობის ჩვევების გამომუშავებას დაა ასევე მათ აღუძრა გარემოს დაცვისა და ეკოლოგიური ფაქტორების გათვალისწინების სურვილი. /მასწ.: ნათია დემეტრაშვილი/

V კლასის მოსწავლეები ნატო მასწავლებელთან ერთად მათემატიკის გაკვეთილზე შეისწავლიან ახალ მასალას - „წესიერი და არაწესიერი წილადები. შერეული რიცხვი“.

XI კლასში ქიმიის გაკვეთილის თემა იყო  -„ნახშირწყლები“. მოსწავლეებმა ისაუბრეს, თუ რა შინაარსის მატარებელია სახელწოდება -ნახშირწყლები, რა უდევს საფუძვლად მათ კლასიფიკაციას, ქიმიური თვალსაზრისით რა ბუნებისაა ნივთიერება გლუკოზა, შეამოწმეს მისი წყალში ხსნადობა. ამასთან დაკავშირებით ჩაატარეს ექსპერიმენტები: 0,5 მლ გლუკოზის ხსნარზე დაამატეს 2 მლ ტუტის წყალხსნარი და შემდეგ 1 მლ შაბიამნის წყალხსნარი.

ასევე ჩაატარეს ექსპერიმენტი მეორე ქიმიურ ჭიქაში - მოათავსეს 1 მლ გლიცერინი, დაამატეს 2 მლ ნატრიუმის ტუტის წყალხსნარი, დაამატეს 1 მლ შაბიამნის წყალხსნარი.  შეადარეს მიღებული შედეგები და ახსნეს ლურჯი ფერის მიღების მიზეზი.

ასევე ისაუბრეს სახამებლის თვისებებზე, თუ რატომ ვერ ითვისებს სახამებელს ადამიანის ორგანიზმი უშუალოდ, რატომ ხარშავენ სახამებლის შემცველ პროდუქტს, რომელი ნივთიერების დახმარებით დავადგენთ სახამებლის არსებობას - ჩაატარეს იოდის თვისებითი რეაქცია სახამებელთან.

გაკვეთილის ბოლოს მოსწავლეებმა  ბურთულღეროვანი მოდელებით ააწყვეს სხვადასხვა ორგანული ნივთიერებები და ახსნეს მათი აღნაგობა.

ჩატარებული გაკვეთილის მიმართ მოსწავლეებმა გამოხატეს დიდი ინტერესი და აღნიშნეს საკითხის აქტუალობა ყოველდღიურობაში. /მასწ.:  თამარ ბაკაშვილი/

გაზაფხულის თბილი ამინდების გამოსვლისთანავე, ჩვენი გაკვეთილები საკლასო ოთახიდან შეძლებისდაგვარად,  ღია ცის ქვეშ - სკოლის ეზოში ინაცვლებს. ამჯერად ჩატარდა ქართული ენისა და ლიტერატურის გაკვეთილი /მასწ.: ირმა ალფაიძე/

ჩვენი პატარები ყურადღებით ასრულებენ მითითებებს ქართულ ენასა და ლიტერატურაში

კომპლექსურ დავალებასთან დაკავშირებით.  /მასწ.:  ლალი ჯოხაძე/
2022 წლის 17 მაისს IV კლასის მოსწავლეებმა ინგლისურ ენაში წარმოადგინეს კომპლექსური დავალების პრეზენტაცია - წელიწადის დროები".  მოსწავლეებმა ისაუბრეს წელიწადის დროების შესახებ,  ყველა სეზონისათვის დამახასიათებელ ამინდსა და ჩაცმულობაზე. გამოარჩიეს მათთვის საყვარელი წელიწადი  დრო, ისაუბრეს იმის შესახებ, თუ რის გამოც უყვართ  წელიწადის ესა თუ ის დრო. მოსწავლეებმა მთელი გულით იმუშავეს და შექმნეს ძალიან შინაარსიანი, თემატური  პოსტერები.  /მასწ.: მაია ფარცხალაძე/

ვინ უკეთ იცნობს ჩვენს ქვეყანას" -  ეს იყოს გაკვეთილის თემა V კლასში.

თემასთან დაკავშირებით, ჩატარდა ჯგუფური მუშაობა, რომლის მიზანი იყო ცოდნის შედეგზე ორიენტირება. ასეთმა სამუშაომ ხელი შეუწყო მოსწავლეებში არსებული ინფორმაციის მყარ ცოდნად გარდაქმნას. გაზარდა მათი მოტივაცია.

მოსწავლეებმა ხალისით შეასრულეს დავალება - გამოამჟღავნეს არსებული ცოდნა და გამოვლინდა გამარჯვებული ჯგუფი.  /მასწ.: იზა გარსენიშვილი/

გაკვეთილის  თემა V კლასთან ბუნებისმეტყველებაში  იყო - კვებითი ჯაჭვები, რომელი  გვიჩვენებს, თუ  რომელი ორგანიზმი  რით იკვებება და როგორ უკავშორდებიან  ორგანიზმები ერთმანეთს  საკვების მოხმარების მიხედვით.

გაკვეთილზე ჩატარდა პრაქტიკული მეცადინეობა  -  მოსწავლეებმა  შექმნეს და  წარადგინეს კვებითი ჯაჭვის მოდელები.  /მასწ.: ხათუნა გოცირიძე/

Facebook