მესამე კლასის მოსწავლეებმა პირველკლასელებისათვის იაკობ გოგებაშვილის იუბილესთან დაკავშირებით ძალიან საინტერესო და სასიამოვნო შეხვედრა მოაწყვეს. წაუკითხეს პატარა მოთხრობები, გააცნეს მწერლის ბიოგრაფია, გაითამაშეს ზოგიერთი ეპიზოდები, მიუსადაგეს ანდაზები, აუხსნეს გაუგებარი სიტყვები, ერთად უმღერეს ანბანს. მოსწავლეებმა თავი წარმოაჩინეს როგორც უფროსი მეგობრები და მასწავლებლები. ეს აქტივობა დაეხმარებათ მათ ლიდერობის, კომუნიკაციის და პატარებზე ზრუნვის განვითარებაში, მადლობა ყველა მოსწავლეს.
პირველკლასელებისთვის ეს აქტივობა დარჩება, როგორც პირველი სასიამოვნო შეხვედრა ქართულ ლიტერატურასთან (მასწ.: მარიამ კუბლაშვილი)
1- „შეგრძნებების აკვარიუმი“ - მოცემული იყო 7 თევზი, რომელთაგანაც თითოეულს თავისი შეგრძნება/გრძნობა შეესაბამებოდა. ბავშვებს უნდა წარმოედგინათ, რომ აკვარიუმი თავად იყვნენ და ფურცელზე დახატულ აკვარიუმში უნდა ჩაეხატათ ის თევზი, ან თევზები (რაოდენობაში შეზღუდულები არ იყვნენ), რომელი შეგრძნებებიც მიაჩნიათ, რომ მათში ცხოვრობენ.
2- „ემოციების ქილა“ - იმ მომენტში, იმ წუთში რა ემოციასაც გრძნობდნენ მოსწავლეები, იმ ფერად, ან ფერებად (აქაც არ იყვნენ შეზღუდულნი), უნდა გაეფერადებინათ ქილა. "შეგრძნებების აკვარიუმი" - მოსწავლეებმა გადმოსცეს ის, რაც მათში ზოგადად ცხოვრობს, ხოლო "ემოციების ქილა" - გადმოსცეს იმწუთიერი, იმ მომენტში რას განიცდიდნენ ისინი.
დავალება: გამომხმარი, უსიცოცხლო ხისათვის სულის შთაბერვა.
მოსწავლეებს სხვადასხვა ფერის ფოთლებზე უნდა გაეკეთებინათ ჩანაწერები და ამ ფოთლებით შეემოსათ უსიცოცხლო ხე. კერძოდ,
1. მწვანე ფერის ფოთლებზე უნდა დაეწერათ თავიანთი კარგი თვისებები;
2. ყვითელი ფერის ფოთლებზე - კითხვები, რაც მათ სამყაროს მიმართ აქვთ;
3. წითელი ფერის ფოთლებზე - რაც თავიანთ ცუდ თვისებად მიაჩნიათ;
4. ლურჯი ფერის ფოთლებზე - მათი ოცნებები.
ბოლოს კი ხისთვის უნდა გაეკეთებინათ ფესვები და ფესვებზე დაეწერათ ის ყველაფერი, რაც მათ ცხოვრებაში აძლიერებთ. მუშაობის დროს მოსწავლეებს ჰქონდათ სრული თავისუფლება, შეეძლოთ გამოეყენებინათ ფერადი ფანქრები ან მარკერები და ა.შ.
















