2024 წლის
23 იანვრიდან 30 იანვრის ჩათვლით, სკოლაში ჩატარდა სადიაგნოსტიკო
წერები საგნებში:
1-
ქართულ ენა და
ლიტერატურა,
2- მათემატიკა,
3- ინგლისური ენა,
4- გერმანული ენა
5- რუსული ენა.
ამჯერად ტესტირებაში მონაწილეობა მიიღეს V-XI კლასების მოსწავლეებმა. მოსწავლეები სრული პასუხისმგებლობით მოეკიდნენ აღნიშნულ აქტივობას და ყველა საგანში გამოავლინეს სათანადო ცოდნა.
მარტის ბოლოსათვის სადიაგნოსტიკო წერები იგეგმება დარჩენილ საგნებშიც.IX კლასის მოსწავლეებმა წარმოდგინეს პრეზენტაციები: მიხეილ ჯავახიშვილის მოთხრობა ,,მიწის ყივილისა " და გუგული მგელაძის მხატვრული ფილმის ,,ფესვების" კინოვერსიის შედარება (მასალა მოგვინებით დაიბეჭდა გაზეთ ,,სახალხო განათლებაში").
რამდენიმე დღით ადრე კი IX კლასის მოსწავლეებმა წარმოადგინეს პრეზენტაცია თემაზე: ,,კარგ ქართველთა ხსოვნისათვის წარმოსათქმელი სიტყვები ძეგლის გახსნაზე თუ მემორიალურ წარწერასთან დაკავშირებით“, ღვაწლის ამსახველი ფოტომასალებით. ორივე პრეზენტაციას ესწრებოდნენ სკოლის დირექციის წარმომადგენლები: ქ. ჩიქოვანი, მ. დარჩაშვილი და ლ. ლამბრიანიძე.VII კლასის მოსწავლეთა ინიციატივით (ქეთი ხოხაშვილი და მაკო ქობულაშვილი), დაიგეგმა და მოეწყო საახალწლო შემეცნებით-გასართობი ღონისძება - კარნავალი, რომელზედაც მოწვეულები იყვნენ ასევე VI და VIII კლასების მოსწავლეებიც. მონაწილეები გაიყვნენ 2 გუნდად და ერთმანეთს ეჯიბრებოდნენ კარაოკე სიმღერაში, ცეკვაში, ლექსების კითხვაში, წარმოდგენილი ნივთის ამოცნობასა და ინტელექტუალურ კითხვებზე პასუხებში. ეს უკანასკნელი ორივე გუნდისათვის თანაბარი ანგარიშით დასრულდა, ხოლო დანარჩენ აქტივობებს კი რა თქმა უნდა, ჰყავდა თავისი გამარჯვებული, რომლებაც ჯილდოდ გადაეცათ შოკოლადის სანტები. ე. წ. „სკამობანას“ შეჯიბრში მოსწავლეების შემდეგ მონაწილეობა მიიღეს მასწავლებლებმაც. ღონისძიებას მუსიკალურ ფონად გასდევდა პოპულარული საახალწლო მელოდიები, რაც კიდევ უფრო ამაღლებულ საახალწლო განწყობას ქმნიდა. საბოლოო ჯამში, ყველა ძალიან კარგად გაერთო და კმაყოფილებას გამოთქვამდა. ღონისძიების შემდეგ ჩვენმა მოსწავლეებმა მოილხინეს ტკბილეულით სავსე საახელწლო სუფრასთან.
დაე, სულ ასე ელხინოთ და ეხაროთ ჩვენს „ივერონელებს“!!!მიუხედავად იმისა, რომ პირველკლასელები ჯერ მხოლოდ რამდენიმე თვეა, რაც მერხერბს შემოუსხდნენ და „ანა-ბანას“ შესწავლას შეუდგნენ, მათ დამსწრე მასწავლებლები და მშობლები განაცვიფრეს ამ ეტაპისათვის მიღებული ცოდნითა და შეძენილი უნარ-ჩვევებით. ეს იყოს შემაჯამებელი საახალწლო ვიქტორინა, რომელზედაც პატარებმა გამოამჟღავნეს მაქსიმალური ცოდნა და შედეგები ქართულ ენასა და ლიტერატურაში, მათემატიკაში, ბუნებისმეტყველებაში, მუსიკასა და ხელოვნებაში. კლასის დამრიგებელი და საგნის მასწავლებლები ეკრანზე პროექტორის საშუალებით წარმოდგენილ სახალისო კითხვებსა და დავალებებს აწვდიდნენ მოსწავლეებს, ისინი კი დიდი მონდომებითა და მაქსიმალური ჩართულობით სცემდნენ პასუხებს. მოსწავლეებმა შეასრულეს ასევე რამდენიმე ჯგუფური სამუშაოც. ე.წ. „მუსიკალური პაუზა“ კი დაეთმო შესწავლილ საახალწლო სიმღერებსა და კარაოკე ცეკვას, რითაც ისინი კიდევ უფრო გახალისდნენ.
ვიქტორინას თვალს ვერ წყვეტდნენ მომღიმარი მშობლები, რომლებმაც დასასრულს გამოხატეს მადლიერება დამრიგებლის, მასწავლებლების, აღმზრდელებისა და სკოლის მიმართ.