ღონისძიებები და პროექტები
ჩვენმა მოსწავლეებმა სულაკაურის გამომცემლობისაგან მიიღეს ძვირფასი
საჩუქარი - ესაა მხატვრული ლიტერატურის საბავშვო გამოცემი
ქართულ ენაზე. ეს ამბავი მყისვე გავრცელდა სკოლაში და მოსწავლეები
მოუთმენლად ელოდნენ ახალ პერსონაჟებთან შეხვედრას. სასწავლო პროცესის
დასრულებისათვის ახალი წიგნების უმრავლესობა ჩვენი ნორჩი მკითხველების
ხელში აღმოჩნდა. დანარჩენებს კი წიგნის მოყვარულთა კლუბის წევრი
მოსწავლეები დიდი ინტერესით ეცნობიან ჩვენი სკოლის
ბიბლიოთეკაში.
ჩვენმა პირველკლასელებმა საყვარელ დედიკოებს მისალოცი ბარათებით,
ლექსებითა და სიმღერებით მიულოცეს დედის დღე და 8 მარტი.
ყველაფერი პროცენტების შესახებ - მათემატიკის გაკვეთილზე (მასწ.: ც.
სოხაძე) მოსწავლებმა განიხილეს პროცენტთან დაკავშირებული ყველა
შესაძლო ვარიანტი, ამოხსნეს ამოცანები ცხოვრებისეული შემთხვევების
გამოყენებით და გამოამჟღავნეს საკითხის სათანადო ცოდნა.
გაკვეთილზე ყველა მოსწავლე აქტიურად იყო ჩართული და ცდილობდა მიღებული
ცოდნის წარმოჩენას.
V კლასმა საინტერესო
პრეზენტაცია წარმოადგინა - მათ შინაარსობრივად კარგად დაახასიათეს და
აღწერეს თავისი საყვარელი ცხოველები: ფერი, თვისებები, ხასიათი,
ჩვევები და ა.შ. აღმოჩნდა, რომ კლასის უმრავლესობის საყვარელი
ცხოველი არის ძაღლი. ზოგიერთ მათგანს ძაღლი სახლში ან სოფელში ჰყავს,
აქტიურად ურთიერთობენ და ზრუნავენ მათზე. მხოლოდ ერთმა
მოსწავლემ დაასახელა თხა: როგორც მან აღნიშნა, თურმე ფეხბურთში
კარგ მოთამაშეს „თხას“ ეძახიანო.
მოსწავლეებმა
პრეზენტაციის დროს სწორად გამოიყენეს ნასწავლი მასალა და გამოავლინეს
სათანადო ლექსიკური მარაგი.
VII ლასის მოსწავლემ ქეთი ხოხაშვილმა საშინაო დავალების თემა ფიზიკაში
წარმოადგინა საინტერესო პრეზენტაციის სახით: „ხახუნის ძალა -
მტერი და მეგობარი“ (მასწ.: მ. გოგაძე). მან განიხილა ყველაზე
გავრცელებული ცხოვრებისეული შემთხვევები, რომლებიც ყოველდღიურ
ცხოვრებაში ზოგჯერ ეხმარება ადამიანებს, ზოგჯერ კი მტრად ექცევა ის.
მოსწავლეებმა ერთმანეთს დაუსვეს საინტერესო შეკითხვები, იმსჯელეს და
ახსნეს თითოეული მათგანი ფიზიკის კანონზომიერებებიდან
გამომდინარე.
წიგნისმოყვარულთა კლუბის
ფარგლებში, V-VI კლასების მოსწავლეებმა ერთობლივად წაიკითხეს რევაზ
ინანიშვილის მოთხრობა „ბიბო“. მათ დაახასიათეს მოთხრობის პერსონაჟები
და ისაუბრეს ნაწარმოების მთავარი იდეის შესახებ. შეხვედრას
ესწრებოდნენ ქ-ნი მ. ბექურიძე და ე. დუღაშვილი.
მოსწავლეებში
გარემოს
დაცვითი
ცნობიერების
ჩამოყალიბებისა
და
გარემოს
დაცვით
კონტექსტზე
დაფუძვნებით
მდგრადი
განვითარების
პრინციპების
დანერგვის
მიზნით,
VIII
კლასის
მოსწავლეებმა
წარმოადგინეს
პროექტი
ქიმიაში
თემაზე -
"ჰაერის
დაბინძურება
და
დაბინძურებით
გამოწვეული
ეკოლოგიური
პრობლემები".
მოსწავლეებმა
განიხილეს
სამი
მნიშვნელოვანი ეკოლოგიური
პრობლემა:
სათბურის
ეფექტი,
ოზონის
შრის
გათხელება და
მჟავა
წვიმები.
შემაჯამებელი გაკვეთილი
ითვალისწინებდა განვლილი მასალის თავმოყრასა და ცოდნის შემოწმებას
ინფლისურ ენაში (მასწ.: მ. დარჩაშვილი). მოსწავლეებმა ისაუბრეს
ამინდისა და კვირის დღეების შესახებ, შემოწმდა საათის ცნობა, დათვლა.
ასევე მათ მოეთხოვებოდათ წინადადებების დასრულება.
მოსწავლეებმა
გამოამჟღავნეს მასალის სათანადო ცოდნა. კლასმა გამოავლინა I, II
და III ადგილებზე გასული მოსწავლეები, რომლებმაც უშეცდომოთ, ან
მცირედი ხარვეზით შეასრულეს დავალებები. პირველი ადგილი დაიკავეს
ელენე ფილფანმა დ ანდრია კვაჭაძემ.
მოსწავლეთა
მოტივაციის გაზრდისა და წახალისების მიზნით, მოსწავლეებს
გადაეცათ პატარ-პატარა პრიზები.
2024 წლის
23 იანვრიდან 30 იანვრის ჩათვლით, სკოლაში ჩატარდა სადიაგნოსტიკო
წერები საგნებში:
1-
ქართულ ენა და
ლიტერატურა,
2-
მათემატიკა,
3-
ინგლისური ენა,
4-
გერმანული ენა
5-
რუსული ენა.
ამჯერად ტესტირებაში მონაწილეობა მიიღეს V-XI
კლასების მოსწავლეებმა. მოსწავლეები სრული
პასუხისმგებლობით მოეკიდნენ აღნიშნულ აქტივობას და ყველა საგანში
გამოავლინეს სათანადო ცოდნა.
მარტის
ბოლოსათვის სადიაგნოსტიკო წერები იგეგმება დარჩენილ
საგნებშიც.
VI
კლასის მოსწავლეებმა
საპრეზენტაციოდ
მოამზადეს
ნარკვევი
თემაზე:
1659
წლის
კახეთის
აჯანყება
ქართველ
მწერალთა
შემოქმედებაში...
(ხელმძღვანელი ქართული ენისა და ლიტერატურის მასწავლებელი ქ-ნი თინა
ჩხეიძე).
მოსწავლეებმა
ნახეს
ქართული
მხატვრული
ფილმი
,,ბაშიაჩუკი",
მოიძიეს
შესაბამისი
ფოტომასალა, იმსჯელეს
აჯანყების
გეოგრაფიაზე,
ისტორიულ
გმირებზე,
აჯანყების
გამომწვევ
მიზეზ-შედეგზე.
პრეზენტაციას
ესწრებოდნენ
კლასის
ხელმძღვანელი
და სასწ. ნაწ. გამგე ქ-ნი
ქეთო
ჩიქოვანი.
ამასთან დაკავშრებით მომზადდა
საგაზეთო
სტატია, რომელიც დასაბეჭდად წარდგენილია
რედაქციაში.