ღონისძიებები და პროექტები
2023 წლის 18 მაისს, მუზეუმების საერთაშორისო დღესთან დაკავშირებით,
სკოლა „ივერონის“ IX-X კლასების მოსწავლეებმა, ინტეგრირებული
პროექტის ფარგლებში (მოქალაქეობა - მასწ.: ე. ბუცხრიკიძე, ისტორია -
მასწ.: ი. გარსენიშვილი, სახვითი და გამოყენებითი ხელოვნება - მასწ.:
ქ. თვაური) მოინახულეს ეროვნული მუზეუმი, საჯარო ბიბლიოთეკა და
ესტუმრნენ საქართველოს პარლამენტს, სადაც შენობის დათვალიერების
შემდეგ, დაესწრნენ პარლამენტის სხდომა. ჩვენს მოსწავლეებს სტუმრების
რანგში მიესალმნენ პარლამენტის თავმჯდომარე ბატონი შალვა პაპუაშვილი
და დამსწრე პარლამენტარები.
2023 წლის 18 მაისს, მუზეუმების საერთაშორისო დღესთან დაკავშირებით,
სკოლა „ივერონის“ IX-X კლასების მოსწავლეებმა, ინტეგრირებული
პროექტის ფარგლებში (მოქალაქეობა - მასწ.: ე. ბუცხრიკიძე, ისტორია -
მასწ.: ი. გარსენიშვილი, სახვითი და გამოყენებითი ხელოვნება - მასწ.:
ქ. თვაური) მოინახულეს ეროვნული მუზეუმი, საჯარო ბიბლიოთეკა და
ესტუმრნენ საქართველოს პარლამენტს, სადაც შენობის დათვალიერების
შემდეგ, დაესწრნენ პარლამენტის სხდომა. ჩვენს მოსწავლეებს სტუმრების
რანგში მიესალმნენ პარლამენტის თავმჯდომარე ბატონი შალვა პაპუაშვილი
და დამსწრე პარლამენტარები.
დედამიწის დღისადმი მიღვნილ კვირეულში ჩაერთო VII კლასი.
მოსწავლეებმა მოქალაქეობაში
წარმოგვიდგინეს
პროექტი
- „ნარჩენების
მართვა".
მათ
პლასმასის
ბოთლებით დაამზადეს ძალიან
საინტერესო
და სახალისო
სათამაშოები.
ამით დაგვანახეს, თუ
როგორ
შეიძლება
მეორე
სიცოცხლე
აჩუქო
ნარჩენებს.
დედამიწის
დღისადმი მიძღვნილი
კვირეულის
ფარგლებში, IV ლასის მოსწავლეებმა
„მე
და
საზოგადოებაში“
წარმოადგინეს
პროექტი
სახელწოდებით „გაუფრთხილდი
გარემოს!”
გარემოს
დაცვის მიმართ
თავიანთი
დამოკიდებულება
აჩვენეს
ნახატებით,
მასწავლებელთან
ერთად,
ჯერ დაასუფთავეს
სკოლის
ეზოს
გარკვეული ტერიტორია,
შემდეგ
კი
საკლასო
ოთახში
მოაწყვეს
თავიანთი
ნახატების
გამოფენა.
2023
წლის
24
აპრილს
მე-8
კლასის
მოსწავლეებმა
მოაწყვეს კომპლექსური
დავალების
პრეზენტაცია,
რომელიც
ეხებოდა
მნიშვნელოვან
ცვლილებებს
ახალი
დროის
გარიჟრაჟზე.
კერძოდ
კი -
დიდ
გეოგრაფიულ
აღმოჩენებს.
მოსწავლეებმა
ისაუბრეს
შორეული
მოგზაურობების
დაწყების
მიზეზებსა
და
შედეგებზე.
შექმნეს
მსოფლიოს
სქემატური
რუკა,
დაიტანეს
მოგზაურთა
მარშრუტები.
დღიურებისა
და
კომიქსის
საშუალებით
წარმოადგინეს მოგზაურების
თვალით
დანახული
უცხო
სამყარო,
უცხო
მოსახლეობა.
VI
კლასის მოსწავლეებმა წარმოადგინეს
კომპლექსური
დავალება
სახელწოდებით -
„მრავალფეროვანი
თბილისი"
(მასწავლებელი: იზა გარსენიშვილი).
მოსწავლეებმა
ნაშრომების
პრეზენტაციისას
განიხილეს შემდეგი საკითხები:
რომელი
ეთნიკური
ჯგუფები
ცხოვრობდნენ
და
ახლაც
ცხოვრობენ
თბილისში;
რა
განმასხვავებელი
და
საერთო
მახასიათებლები
აქვთ
მათ;
რატომაა
თბილისის
ეთნიკური
და
რელიგიური
მრავალფეროვნება
მისი
სიმდიდრის
წყარო;
რომელი
რელიგიის
აღმსარებელთა
საკულტო
ნაგებობები
გვხვდება
თბილისში;
რამ
განაპირობა
ამ
ნაგებობათა
გეოგრაფიული
სიახლოვე;
რა
საერთო
ღირებულებები
ჰქონდათ
სხვადასხვა
ეროვნების
წარმომადგენელ თბილისელ
მოღვაწეებს.
პრეზენტაცია
გამდიდრებული
იყო
ოსკარ
შმერლინგის
ნამუშევრებით,
საკულტო
ნაგებობების
ფოტოებით.
პროექტული
სწავლების ფარგლებში, X კლასის
მოსწავლეებმა მასწავლებელთან ქ-ნ კეთევან თვაურთან ერთად, დაგეგმეს და
მოინახულეს თბილისში არსებული კულტურული მემკვიდრეობის სტატუსის მქონე
არქიტექტურის ნიმუშები - XIX -ის
ბოლო და XX საუკუნის
დასაწყისის არქიტექტურის ორი ნიმუში: ,,მაქმანებიანი
სახლი“ რუსთაველის პროსპექტზე და ბეთლემის ქუჩის ,,
ვიტრაჟებიანი სახლი“. ორი მართლაც გამორჩეული კოლორიტის,
თბილისის არქიტექტურის ნიმუშებისა, რომლებიც თავიანთი ისტორიითაც
გამორჩეულები არიან.
ექსკურსიის
მიზანი იყო, წინასწარ შერჩეული კვლევის ობიექტების მონახულება და
კვლევა.
ექსკურსია
საინტერესო და შთაბეჭდილებებით დატვირთული გამოვიდა.